مصاحبه آرشیو خبر ها
7 گل خورده در بازیهای پیش فصل!!؟ کیلینی توضیح می دهد.

7 گل خورده در بازیهای پیش فصل!!؟ کیلینی توضیح می دهد.

گاتزا دلا اسپورت در شماره ی امروز خود، مصاحبه ی مفصلی با مدافع مستحکم یوونتوس داشته است که خلاصه ی آن تقدم حضورتان می شود. این بازیکن ملی پوش در مورد شرایط یووه در پیش فصل، خرید های تیم و مدعیان اسکودتو سخن گفته است.

 

هفت گل در بازی های دوستانه دریافت کرده اید. چه اتفاقی برای بهترین خط دفاع سری آ افتاده است؟

 

در حال پیشرفت هستیم و می دانیم که باید در جزئیاتی از خط دفاعی عملکرد بهتری داشته باشم. زمان زیادی تا شروع لیگ باقی نمانده و از از فردا تمرینات را آغاز می کنیم و به سختی تلاش خواهیم کرد زیرا همین جزئیات کوچک است که تفاوت ها را رقم می زند.

 

مشکل خط دفاعی به تمرکز بازیکنان مربوط می شود یا ناشی از ترکیب تیم است؟

 

این مشکل به ترکیب تیم ربطی ندارد. بسته به شرایط، ما چه در دفاع سه نفره و چه در دفاع چهار نفره موفق هستیم. بسیاری از بازیکنان دیرتر از سایرین به تمرینات ملحق شدند و ما تا کنون در ترکیب 11 نفره ی اصلی تیم، که مقابل فیورنتینا به میدان خواهند رفت کنار یکدیگر بازی نکرده ایم. ما باید به سرعت تمرکز لازم را بدست بیاوریم و اعتماد به نفس خود را افزایش دهیم، زیرا زمان زیادی تا شروع فصل باقی نمانده و شروع فصل برای ما دشوار است. ما باید با انگیزه باشیم.

 

بعد از خریدهایی که در نقل و انتقالات تابستانی داشتید، آیا باز هم خطر از دست رفتن قهرمانی وجود دارد؟

 

صد البته. شور و شوق زیادی بعد از خرید های ما ایجاد شده است اما نکته اینجاست که اگر کیفیت لازم را نداشته باشیم، پیروز نخواهیم شد.
ما از شروع ضعیف خود در فصل گذشته تجربه ی خوبی داریم؛ فصلی که فکر می کردیم بیش از 100 امتیاز کسب کنیم اما هرگز آنچه فکر می کردیم نشد. در کیفیت ما شکی نیست اما ما با چالش های سری آ آشنایی داریم و می دانیم که برای موفقیت، لازم است نسبت به پیش فصل، تلاش بیشتری داشته باشیم.

 

بعد از خروج ویدال، پوگبا جای خالی او را پر کرد. اکنون فشار نبود پوگبا را چه کسی به دوش خواهد کشید؟

 

کیفیت تیم با حضور پیانیچ افزایش یافت. او هم در گلزنی، و هم در خلق موقعیت و ارسال پاس گل عالی است. خط حمله ی ما نیز با حضور هیگواین بهتر شده است. بازیکنانی در پست های دیگر نیز جذب شده و همگی باعث بهبود وضعیت ما شده اند. در کنار بازیکنان توانمندی که جذب کرده ایم، تنها پوگبا تیم را ترک کرد و از قبل هم می دانستیم ماندن موراتا و کوادرادو بعید است. با تمام تفاسیر، ما هرگز به این فکر نمی کنیم که راهی ساده در پیش داریم.

 

رابطه ات با هیگواین چطور است؟

 

او بسیار با کیفیت است و بازی کردن کنار او لذت بخش است. از هیگواین سپاسگذارم زیرا تمرین کردن با او، کیفیت تیم بالاخص کیفیت خط دفاع را افزایش می دهد.

 

در مورد تیم های دیگر سری آ چه فکر می کنید؟ به آنها که توجه کنید، به نظر نمی رسد که بسیار سردرگم هستند؟

 

نه، اینتر در پست های مختلف کیفیت فوق العاده ای دارد. هر چند ناپولی هیگواین را از دست داده است اما آنها گروهی یک پارچه، فلسفه ای عالی و یک مربی قوق العاده دارند. رم نیز از زمان بازگشت اسپالتی بسیار عالی شده است. من شکافی بین خودمان و باقی تیم ها نمی بینم، اما همه ی اینها به خودمان بستگی دارد.
اینترمیلان قطعا از مدعیان کسب اسکودتو و موفقیت در لیگ قهرمانان است. توجه به نتایج فصل قبل سودی ندارد. هیچ تیمی دلیلی برای حسادت به ما ندارد...

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حمیدرضا شمس
حمیدرضا شمس«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: